حادثه ایران همدان پزشکی دوشنبه ساختمان

حادثه: ایران همدان پزشکی دوشنبه ساختمان فولاد تبریز گسترش فولاد رضا نیا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز بازار خودرو روزهای پاییزی بازار ماشین

همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز، بازار ماشین نیز وارد دور تازه‌ای از رکود شد؛ هرچند در تابستانی که گذشت، بازار رونق چندانی نداشت ولی آنگونه که به نظر می‌رسد با شر

روزهای پاییزی بازار ماشین

روزهای پاییزی بازار خودرو

عبارات مهم : بازار

همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز، بازار ماشین نیز وارد دور تازه ای از رکود شد؛ هرچند در تابستانی که گذشت، بازار رونق چندانی نداشت ولی آنگونه که به نظر می رسد با شروع مهرماه این بازار از تب و تاب نسبی اش نیز افتاده است.

به گزارش دنیای اقتصاد؛ آن طور که فعالان بازار می گویند، در یکی دو هفته آخر شهریورماه، همزمان با آخرین سفرهای تابستانی و همچنین فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، خرید ماشین از تب و تاب می افتد؛ و استمرار این رکود به مهرماه انتقال یافته می شود. هر چند بازار ماشین به صورت معمول در فصل پاییز با رکودی نسبی در خرید و فروش مواجه است ولی در این میان، ایام محرم نیز در رکود فعلی بی تاثیر نبوده هست. عنوان مهم دیگر اینکه با وجود رکودی که در بازار صورت گرفته است ولی قیمت ها ثبات خود را حفظ کرده اند و عدم تقاضا در بازار روند کاهشی را رقم نزده هست. هر چه هست، نمایشگاه داران خودروی پایتخت معتقدند، رکودی که هم اکنون در بازار ماشین شروع شده، احتمالا تا دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

روزهای پاییزی بازار ماشین

در شرایطی که بازار ماشین در رکود به سر می برد ولی خودروسازان همواره با استفاده از روش های اعتباری، کم و بیش فروش خود را دارند. یکی از اتفاقات صورت گرفته طی هفته جاری این بود که کشور عزیزمان ایران ماشین براساس مجوز شورای مسابقه قیمت دو محصول پژو 206 ظاهر 2 و پژو پارس سال خود را زیاد کردن داد. حال آنکه به عقیده کارشناسان، بازار کشش زیاد کردن قیمت بیش از این را نداشته و ندارد.در حالی بازار خودروهای داخلی با ثبات قیمت مواجه بوده ولی بازار خودروهای وارداتی به علت بسته بودن سایت ثبت سفارش همچنان با استمرار زیاد کردن قیمت مواجه هست. این سایت از آخرهای تیرماه امسال متوقف شد ولی جو روانی ناشی از این عنوان به زیاد کردن قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی دامن زده هست؛ حال آنکه فعالان بازار تاکید دارند هم اکنون تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد.

ثبات قیمت در بازار داخلی ها

اما به بازار برویم و ببینیم قیمت خودروها در هفته جاری چه نوسانی را تجربه کرده هست. در حال حاضر پژو 206 ظاهر 5 با قیمت 39 میلیون تومان خرید و فروش می شود که این عنوان نشان از ثبات قیمت این محصول طی هفته جاری دارد. همچنین مدل صندوقدار این ماشین نیز در حال حاضر 39 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رود. از بازار پژو 405 هم خبر می رسد این ماشین با توجه به زیاد کردن 100 هزار تومانی خود، در حال حاضر قیمتی برابر با 30 میلیون و 800 هزار تومان دارد. در این میان ولی پژو پارس که از سوی کشور عزیزمان ایران ماشین با زیاد کردن قیمت مواجه بوده، زیاد کردن 300 هزار تومانی را به خود دیده است و هم اکنون 37 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می شود. ولی دیگر خودرویی که ثبات قیمت را طی هفته جاری تجربه کرده، رانا هست؛ به گفته فعالان بازار، این محصول هم اکنون 34 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز، بازار ماشین نیز وارد دور تازه‌ای از رکود شد؛ هرچند در تابستانی که گذشت، بازار رونق چندانی نداشت ولی آنگونه که به نظر می‌رسد با شر

در بین دیگر خودروهای داخلی سمند EF7 نیز کماکان 32 میلیون تومان قیمت دارد و دنا نیز 44 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رود. در بین انواع پراید نیز این هفته عوض کردن قیمت خاصی رخ نداد، به نحوی که در حال حاضر پراید مدل 131 قیمتی برابر با 21 میلیون و 500 هزار تومان دارد و پراید 111 هم 22 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود. از بازار تیبا هم خبر می رسد که این محصول در حال حاضر قیمتی برابر با 25 میلیون و 700 هزار تومان به خود می بیند. به گفته فعالان بازار پارس تندر هم 42 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رود که این عنوان نشان از کم کردن 100 هزار تومانی قیمت این ماشین دارد. به گفته نمایشگاهداران ماشین پایتخت، در حال حاضر تندر-90 مدل E2 پارس ماشین قیمتی برابر با 41 میلیون و 500 هزار تومان داشته هست؛ تندر اتومات با ثبت قیمت خود هم اکنون 49 میلیون تومان قیمت دارد. ساندرو دنده اتومات نیز با ثبات قیمتی که در بازار داشته است در حال حاضر 53 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود.

تداوم زیاد کردن قیمت وارداتی ها

آن طور که نمایشگاهداران ماشین پایتخت می گویند، در حال حاضر با وجود استمرار بسته بودن سایت ثبت سفارش، بازار خودروهای وارداتی همچنان با زیاد کردن قیمت مواجه اند. فعالان بازار تاکید می کنند که اگرچه در روزهای ابتدایی بسته بودن سایت ثبت سفارش شاهد زیاد کردن قیمت بسیار زیاد در بازار خودروهای وارداتی بودیم، ولی بی اعتنایی دولت به این عنوان موجب شده است هست، اوضاع به شکلی پیش برود که با وجود رکود سنگین همچنان قیمت ها روند صعودی داشته باشد.

روزهای پاییزی بازار ماشین

به گفته فعالان بازار، در حال حاضر جهت خرید هیوندایی سوناتای هیبرید باید 180 میلیون تومان هزینه کرد که این عنوان نشان می دهد ماشین موردنظر حدود دو میلیون تومان زیاد کردن قیمت را تجربه کرده هست. هیوندای توسان نیز دو میلیون تومان گران شده است بنابراین در حال حاضر 201 میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ جهت خرید النترا نیز باید 157 میلیون تومان هزینه کرد که این عنوان از زیاد کردن دو میلیون تومانی این ماشین حکایت دارد.

از سوی دیگر ولی کیا سراتو هم از زیاد کردن قیمت ها در امان نبوده و سه میلیون تومان جهش را به خود دیده هست. این محصول در حال حاضر 150 میلیون تومان خرید و فروش می شود. در بین دیگر خودروهای وارداتی، کیا اپتیما این هفته ثبات قیمت را تجربه کرده، به نحوی که در حال حاضر 208 میلیون تومان قیمت دارد. به گفته فعالان بازار، لکسوس مدل NX نیز با ثبات قیمت در این هفته در حال حاضر 375 میلیون تومان قیمت دارد.

همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز، بازار ماشین نیز وارد دور تازه‌ای از رکود شد؛ هرچند در تابستانی که گذشت، بازار رونق چندانی نداشت ولی آنگونه که به نظر می‌رسد با شر

همچنین سانتافه هم به عنوان خودرویی که 12 میلیون زیاد کردن قیمت داشته، هم اکنون 270 میلیون تومان خرید و فروش می شود. ولی از بازار کیا اسپورتیج خبر می رسد این محصول عوض کردن قیمت خاصی نداشته و در حال حاضر 195 میلیون تومان قیمت دارد. تویوتا RAV4 هم اگرچه در هفته های دورتر زیاد کردن قیمتی شدید را تجربه کرد، با این حال چند هفته ای است در قیمت 260 میلیون تومانی خود ثابت مانده و گویا بیش از این کشش گرانی ندارد. در بین دیگر خودروهای وارداتی ولی تویوتا مدل CHR که به گفته خیلی ها قیمتی غیر منطقی در کشور عزیزمان ایران دارد، هم اکنون 240میلیون تومان خرید و فروش می شود. همچنین نیسان جوک نیز در مدل فول خود 185 میلیون تومان به فروش می رسد و جهت خرید مدل ایکس تریل هم باید 260 میلیون تومان هزینه کرد.

واژه های کلیدی: بازار | ماشین | میلیون | وارداتی | خودروهای داخلی | خودروهای وارداتی | بازار خودرو

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه